Ombonat I Badrummet

 
Tänk vad en fönsterbräda, lite blommor och en matta kan göra ändå :D
Igår kom mattan från Ellos äntligen som jag väntat på i en månads tid. Insynsskyddet är uppsatt för fönstret också, fönsterbrädan är uppskruvad sedan en tid tillbaka.. Nu är vårt badrum 100% klart :D Måste köpa lite nya handdukar och sånt sen bara, har för tillfället slängt alla i tvätten :p
 
Idag väntar slutmålningen av badrumsmöblerna vi budade hem från KBS, sedan blir det middag på Brunnshus (har dock lagat mat varje dag hela veckan, den ni!) och så ska vi mäta sovrummet för imorgon ska det beställas hem tapeter!
 
Blåser som fasen gör det ute också, låter som att taket ska flyga av vilken sekund som helst. Hoppas det är mer vindstilla imorgon! Ha en fortsatt mysig söndag alla :)





Diana

Åh vad fint det blev :) Kul att se slutresultatet!

Svar: Tack så mycket :)! Ja, nu är det äntligen helt färdigt, känns så skönt :)
Cissi

Angela

Riktigt trevligt *tummen upp*

Svar: Tack :D!!
Cissi

Maddelutten

Gud så fint det blev gummsan!! 😃😃

Svar: Tack gumms <3 :D
Cissi

Mamsen

Vilket fint badrum ni gjort i ordning. Med beröm godkänt!

Svar: Hehe tack mami <3 :) vi är supernöjda!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)