Vår I Luften!

Äntligen har värmen kommit för att stanna verkar det som.
Och vårens intåg innebär att här ska det vårstädas! Både bil och hem är tanken. Älsklingen skulle sätta på sommardäcken på bilen idag också, men när han kom ut till Saltvik var inte sommardäcken till Gunnsan där. Då kom vi på att dessa ju befinner sig hos mami i Kramfors :p Typiskt, haha. Ska försöka komma upp imorgon till henne och hämta hem dem :)
 
Vi hade Y-plåt här igår oxå. Vi har ju haft problem med att det vid nederbörd har droppat vatten från vårt taksprång ovanför köksfönstret och nu fick vi veta varför. Det var ett litet brott i plåten nedanför kupan, så plåtslagarna fick lägga en remsa med plåt så att de slutade droppa ner där. Känns så skönt att ha det löst oxå, för har suttit och tänkt på det varje gång det regnat.
 
 
Annars då? Har tränat med Ramona idag på Sportsgym, och känner att man nu börjar komma in i ett bra flow med träningen :D Man känner liksom att det är bra för kroppen om man säger så :D
 
Bjuder på en bild tagen i vår hall ^^ Ha en fin lördag allihop :D
 
 
 
 
 





Mamsen

Men jag har ju sagt att jag håller med gratis gym! Haha....
Skönt att ni fått ordning på vattendroppandet för vatten ska helst hållas borta från husväggarna. Säger jag, som har takdropp överallt.
Vad fint ni har, så tjusigt med rosbuketten i vasen. Du gillar det här med att pynta och är bra på det också.
Syns imorgon.

Svar: Tack mami <3 Ja jag får komma upp o hjälpa till..;) Kram <3
Cissi

victoria

Ja visst är det skönt med träning! jag har skaffat gymkort igen så nu ska jag iväg i veckan tänkte jag. Åh så fina rosor! det är nackdelen med att ha katt.. ;) går inte att ha några blommor framme här inte :D

Svar: Haha näkommer väl få bli samma när vi skaffar kisse xD Om man nu inte lär dem att ge fasen i blommorna i ett tidigt stadium då :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)