3 År <3

3 år har gått idag sedan vi stod där samlade allihop runt den säng där pappa tog sitt sista andetag.
Kan inte fatta att tiden har gått så fort och att det redan är så länge sedan du lämnade oss. Som min mami skrev, såret läker aldrig men skorpan hårdnar med tiden. Och vi saknar dig fortfarande lika mycket, allihopa.
 
Jag tror du sitter och ler i himlen dock, för äntligen har båda dina döttrar tagit sina examen och vi båda har två fina sambos och har nu köpt radhus. Med tiden kommer mami att bli mormor, och jag vet att du hade blivit den bästa morfar man kan tänka sig. Mitt hjärta brister när jag tänker på att vårt framtida barn aldrig kommer att få träffa sin morfar, men vi kommer vårda ditt minne ömt och berätta massor om dig och dina renoveringsupptåg samt lite roliga historier, som den gången då du fick kuta efter bilen som du skulle bogsera och som slet sig loss och skenade nerför backen med dig efter i full fart.
 
Vi saknar dig papi, kommer alltid göra, och vi älskar dig allihop <3
 
Bilderna är från min mammas blogg <3





Mamsen

Det känns overkligt att det gått tre år.
Jag tror också att han ler för ni har lyckats förverkliga era drömmar och mer därtill t.o.m.
Jag skrattar när jag läser om bilen som skenade iväg. Tänk vilken tur han hade den gången för det hade kunnat sluta riktigt illa.
Kram gumman

Svar: Ja eller hur :( Tror jag oxå <3 :) Ja, kommer aldrig att glömma när ni berättade de första gången :p Kram <3
Cissi

Leah

Vilka fina bilder :)
Vad tiden går, säger som din mamma, overkligt att det gått 3 år, känns som i går när du berättade. Kram

Svar: Tack <3 Ja eller hur D: Tiden bara flyger iväg... Kram!
Cissi

Avoria

Verkligen fina bilder, beklagar sorgen åter igen... Kram!

Svar: Tack <3 kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)