40-årigt Nystädat Kök

 
Min sista lediga dag på ett tag lider mot sitt slut, men jag har fått mycket nyttigt gjort idag!
Har rensat alla rabatter, så nu ser de åter igen fina ut, och så har jag städat hela radhuset. Det är nackdelen med att ha hus, det tar en jäkla lång tid att städa hela skiten om man vill göra ett bra jobb. Och pedant som jag är så nöjer jag mig inte förrän jag krälat runt längs hela golvet med dammtrasan och dammat av alla ytor inklusive golvlisterna. Så det tog lite tid, det här med att städa 125 kvadratmeter yta. Men nu är det klart!
 
Till och med diskbänken fick sig en rejäl omgång ikväll, så nu skiner den åter igen sådär vackert som man aldrig trodde att en 40 år gammal diskbänk kan göra. Frågan är bara hur länge det kommer hålla i sig, haha..
 
Nu har jag iallafall aktiverat lazymode resten av kvällen, och tänker inte lyfta ett finger till ikväll förrän det är dags att skalla kudden. Ni får ha en skön kväll allihop <3





Angela

Haha, ibland önskar jag att jag var mer av en pedant... Men jag ids liksom inte, huvudsaken det inte är stökigt hemma så funkar det för mig ;-)

Svar: Hehe ja de funkar ju det med :D Önskar jag inte var det oxå, men kan inte hjälpa att jag är det xD
Cissi

Diana

Ser väldigt tjusigt ut!

Svar: Tack ^.^ Vi har gjort vårt bästa för att budgetrenovera upp de hehe :D
Cissi

victoria

Va duktig du är :D det är så skönt när man fått sånt gjort och allt är rent och fint :) hur går det att jobba? trivs du bra på nya stället? kram!

Svar: Tack ^.^ ja eller hur :) Det går bra, enda jobbiga är att pendla när man stängt som jag gjort ikväll t.ex.. är inte hemma förrän strax efter 11 :(((( tar 25-30min med bil hem D: men ska göra en jäkla massa avdrag på deklarationen sen!! ;P
Cissi

Mamsen

Ni har det så fint!

Svar: tack mami <3 :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)