Blomrikt Här Hemma

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Förutom att alla mina orkidéer står i full blom så har jag även börjat ta in mycket snittblommor till vårt hem.
Dessa två buketterna dock har inte jag själv köpt dock, utan det är blommor som kommit till oss på andra vägar.
 
Den översta buketten fick vi med oss hem från min fina kusins bröllop på St. Petrilogen i juli. Länge stod den på bordet, men när blommorna började nicka så sparade jag rosorna och torkade dem, och nu pryder de vardagsrumsbordet i torkad form. Den undre buketten fick jag när min bror Göran och hans sambo Nelum kom på besök hos oss i samband med bröllopet. Liljorna stod i nästan tre veckor så det var inte länge sedan jag slängde dem.
 
Båda buketterna var så vackra så jag ville visa dem här :D





Mamsen

Ja det var fina buketter! Det är vackert med blommor, både färska och torkade. Tyvärr så kan jag knappt ha några blommor i vas för kattmadamerna har en viss dragning till dessa. De drar i blommorna så jag skulle behöva ha dem i supertunga vaser för att de ska stå.
Lycka till på jobbet idag! KRaaaaM

Svar: Haha ja då är det svårt :P Tack, det gick bra ^.^ kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)