En Spindelkompis I Mammas Trädgård

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Kom ju på att jag fotade den här "lilla" söta spindeln uppe hos mamma sist :D
Den bara satt där, som om den väntade på att bli fotad av mig. Men antagligen så satt den där för att den väntade på ett perfekt byte att käka upp. ;)
 
Det är mycket jobb nu för mig framöver, har redan avverkat tre dagar, varav 2 på Lidl och en (min första!) dag på Ica Sörberge. Och fler skall det bli :D Känns skönt att veta att man nu kommer att få jobba en hel del, så att man får in lite cash :)
 
Ikväll blir det ingen målning för mig, första kvällen på en vecka som jag inte målar haha! Men mitt projekt är nu strax klart iallafall, skönt som fasen kan jag lova. Orkar inte dra ett penseldrag till på det snart känns de som xD Ha en fin kväll nu alla :)





Diana

Usch, den hade jag inte velat närma mig :P Men häftiga bilder blev det i alla fall! Skönt att första dagen på nya jobbet är avklarad!

Svar: Hehe tack :p Tycker den var söt jag ;D Ja :D det verkar vara ett jättebra ställe :)
Cissi

Jennie Lundmark

Fina bilder i sig, men riktigt äckligt motiv :P Haha.. Jag har sån spindelfobi att jag var snudd på att snöra datorn i golvet då jag såg bilderna :P Men jag höll mig.. Kan ju inte ha sönder saker för äckliga kryp på bild ;P Haha..



Svar: Nä, verkligen inte! Det är riktigt tråkigt.. Dock har jag inget emot lite regn medan man gör saker utomhus, men då det verkligen öser ner är det helt olidligt att vara utomhus :( Det finns alltid något att göra, men inte alltid något man VILL göra :P haha.. ;D Jag hoppas att det går bra i din målning och att du får till allt som du vill.. ^^ Det är kul att följa dig i dina små projekt, och givetvis de stora projekten också! :D Det blir så fiint ^^

Det är alltid smart att försöka hålla efter lite då och då så man sliper det där jätte hemska, dvs oredan efter tornardon :P Jag försöker i alla fall göra så, för då blir jag inte lika stressad. Ett stökigt hem gör att jag inte riktigt kan slappna av :/

Svar: Haha, tycker den e söt jag ;);) Nej håller med dig där, just nu har jag påbörjat målningen av en karm uppe, det är verkligen något jag hatar xD Måla karmar alltså :) Roligt att du tycker det ^.^ <3 Ja eller hur xD
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)