Isabelle & Zeke

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
I förrgår efter jobbet bar det av mot Sälsten för att möta upp Isabelle, Becca och deras söta lilla hund Zeke.
Hela dagen hade det öst ner med regn men framåt eftermiddagen lugnade ovädret ner sig och molntäcket sprack upp så att solen kunde titta fram. Knappt en vindpust var det, en riktigt fin sen augustikväll med andra ord. Well, förutom myggen såklart. Och de var många!
 
Så här kommer några bilder som jag hunnit redigera mellan jobbpassen på Ica i Sörberge. Ville testfotografera i motljus för första gången och ovanstående bilder är resultatet av det :) Har många många fler fina bilder som jag ska ta mig an såfort jag får tid :D Men först blir det en stängning till på Ica, sista passet denna veckan innan en ledig dag imorgon. Ha de gott allihop ^.^





Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Snyggt!

Svar: Tack :))))
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)