Missan & Lilla Gumman <3

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Även fast det har gått över ett år sedan mamma fick ta det hemska beslutet att avsluta Missans liv på grund av att hon akut fick sjukdomen FIP så saknar man henne fortfarande när man åker hem till mami.
Därför kommer här lite bilder på henne och Lilla Gumman som jag inte publicerat förut <3 Hittade dem när jag bläddrade igenom bilder i Lightroom igår :)
 
För övrigt njuter jag av mina tre lediga dagar och idag har vi umgåtts med Micke, Max & Ramona och åkt ut till Gammelviken i Mjällom där jag äntligen tog årets första (och kanske sista) dopp. Fin dag med underbart sällskap :D Tyvärr var detta kanske en av de sista riktigt fina dagarna men man kan ju hoppas att det håller i sig lite längre ^^ Kram på er!





Mamsen

Lilla Missan och Gumman. Så fina foton du har på dem. Tindra är dock lite lik Missan ändå.
Jaså ni fick mersmak på Höga Kusten och Mjällom? Kul att ni for till Gammelviken. Du fick återuppleva gamla minnen idag då.
Jag har plockat lite drygt två liter hallon idag som jag tänkte att du ska få.
Kram o tack för igår....

Svar: Tack mami <3 Ja det är hon :p fast aningen knäppare! :p Haha ja, det fick jag verkligen :) Ingen av dem klagade på det långgrunda vattnet iaf ;p Åh så gullig du e mami <3 Ja det var superskoj att vara ut med er :D <3
Cissi

Jennie Lundmark

Men herrehjärtanens så sabla söta katter! :) Man saknar alltid de som inte finns bland en längre.. Jag saknar min katt, som tyvärr blev överkörd för 7 år sen, nå så fruktansvärt.. Det är egentligen enda nackdelen med att ha djur, de gör så fruktat ont när de går bort, eller då man måste ta bort dom. Och dom är för evigt saknade! <3

Svar: Det är en Audi 80 :D En gammal och gullig bil som tyvärr har fått åka in i garaget igen för lite mer fix :P Det har skett lite nu och då ganska länge i Piteå att folk utan hjärna far omkring och lossar hjulbultar på bilar.. :/ Riktigt tragiskt och fan inte skoj att vara med om :S Har du också en Audi eller är det någon annan skönhet? :D Haha, du de där lät inte bra! Men du har väl fått det fixat nu? :D Karln här har en hel del arbete att göra på min bil, för den måste vara ihopsatt och klar till på fredag för då ska det göras en hjulinställning :P Kram!

Svar: Ja eller hur :(( Det är inte roligt alls när de går bort :( Vill så gärna skaffa en kisse hit oxå till radhuset, får se när det blir :) Svar kommer på din blogg ;D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)