Viggos Julporträtt 2015

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Förra året hade vi en liten pinne-slickande illbatting vid tidpunkten för det årliga julporträttet, men tack och lov har den trotsen varit borta bra länge nu hos vår lilla skrutt till gudson.
Eller liten och liten, såhär ett år senare har han utvecklats till att bli en helt unik liten individ som inte drar sig för att lätta på smilbanden (eller låta tårarna spruta för den delen när han inte får som han vill såklart).
 
Skillnaden detta året mot förra (som ni för övrigt kan läsa om häääär) är att i år, förutom att uppvisa ett mycket bättre humör samt låta bli att slicka på varenda pinne inom räckhåll, så kunde man även be honom att göra saker. Såsom att stå vid stubben, att se glad ut, att inte åla på reflexskärmen... :p Och vips så var årets julbild tagen :D Han är helt underbar vår lilla gudson :D <3 





Jennie Lundmark

Hihi, så sööt :)

Svar: Det hoppas jag med, för det är frustrerande att hela tiden behöva må dåligt :( Tack snälla! Kram..

Svar: Ja visst är han gullig, hihi :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)