Badrumsrenovering & Alla Bestyr Därkring - Del 1

 
Det råder sisådär halvt kaos hemma hos oss just nu :p
Det första man ser när man öppnar dörren till vårt radhus är den utrullade "röda mattan" till hantverkarna i form av golvpapp som jag lagt ut på trägolvet i hallen fram till trappen. Tittar man till höger så ser man bombnedslaget i köket där det står färgburkar på golvet och grejer längs hela diskbänken. Bilden ovan är några dagar gammal så nu har jag hunnit stryka färg på listerna under skåpen oxå, behövs två lager till där bara. ^^
 
Går man uppför trappan möts man av ett badkar i hallen uppe samt toastol, massvis med verktyg och diverse andra arbetsprylar. Även denna bild är några dagar gammal, hallen ser ju riktigt städad ut på bilden ovan med badkaret i jämförelse med vad den är nu, haha! Antar det är så det ska se ut när man renoverar badrum.. ;p
 
På sista bilden ser vi vår snickare som demonstrerar vårt framtida badrums nya toalettplats. ^^ Kan tilläggas att golvet nu är uppsågat och sådär så nu ser det ännu trevligare ut inne i badrummet, haha :p Längtar tills allt är klart kan jag lova och man kan börja städa upp igen!!..
 
Nu ska den här biologen fortsätta med sin flygbildstolkning till examensarbetet.. ^^





Jennie Johansson

Ska bli riktigt spännande att se hur det blir när det är klart! :D Kan inte tänka mig att det kommer bli annat än kanon-fint! :D

Svar: Haha, de säger ju att man inte är äldre än vad man känner sig :D Så egentligen spelar det inte så stor roll vilka siffror man fyller ;P Men nog är det tråkigt att se att siffrorna ökar varje år medan en själv känner sig som en yngling typ :P

Svar: Ja vi längtar kan jag lova :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)