I Ett Snart Färdigställt Kök <3 - Del 4

Våra nya bänkskivor från Fresks.
 
Köket igår. Kaklet är här grundat.
 
Köket idag efter första lagret färg på kaklet.
 
Kökbild från ikväll.
 
Ikväll fick blommorna och resterande fönsterdekorationer flytta tillbaka till köket.
Det är faktiskt rätt sjukt vad enbart lite färg kan göra. Vår budgetrenovering av köket är nu snart klar, och förutom de nya bänkskivorna som ska på så har vi åstadkommit all förändring enbart med penslar och färg. Igår grundade vi kaklet och idag målade vi det. 1-2 varv till och sen är det klart. Därefter ska bänkskivorna monteras och så ska nytt silikon läggas längs hela diskbänken. Slutligen ska två nya taklampor upp och en redskapsstång skall monteras samt så skall vi fixa nya beslag. :)
 
Mycket slit, men fan vad bra det har blivit ändå, vårt lilla kök från -75 ^^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)