Lite Status På Renoveringen - Del 2

 
Woop Woop!
Här kommer lite snabba bilder på vad som hänt de senaste dagarna! Well, förutom badrummet då, för där är det för tillfället kolsvart. ^^ Flytspacklingen är dock klar där, och imorgon kommer mattläggarna från MP Golv! Yay :) Dem nämnde i förbifarten att de har gjort cirka 40 badrum här uppe, och de förstår fortfarande inte hur det går ihop.. Så många hus som byggdes samtidigt, och dem lyckades med att få vartenda badrums golv att luta helt åt fel håll! Vartenda ett. Det är fasen rätt skillat ;p
 
Iaf.. Bild nummer två visar vårt nymålade tak i hallen. Och väggen då. Väggen som en gång var vit men som numera är ljusgul-grå-smutsfärgad efter många års slitage.
 
Bild nummer tre är från i förrgår, innan vi målade taket. Samma vackra smutsbeiga nyans på det såklart. ;) Men nu är det vitt! Fin färg förresten dem hade i köket förut, den där snorgröna vackra nyansen som ni ser på näst sista bilden ^^
 
Sista bilden från ikväll - nu målar vi väggarna! :) Och dem blir ljusgrå :D Imorgon kan jag påbörja målandet av panelen :D
 
Ha en fortsatt mysig kväll allihop:)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)