Vinterporträtt - Anna

Modell: Anna Höglin.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Wow, det var verkligen länge sedan jag fotade något porträtt!
I förrgår dock blev det iaf äntligen av då jag och denna tjejen hade en liten fotosession tillsammans med våra kameror här uppe på Furuvägen. Kallt som fasen var det just denna dag och trots att vi bara fotade en stund så frös vi rejält kan jag lova när vi var klara :p
 
Förresten, vet ni vad.. Vi har äntligen internet här!! <3 Segt som fasen är det men det funkar iallafall! Nu väntas snart jobb, så ni får ha en fortsatt trevlig dag allihop :D





victoria

Wow jättefint! vad duktig du är :)

Svar: Aww tack :D Glad jag blir :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)