Fortfarande Utan Uppkoppling!

Vi som trodde vi skulle få internet snart.
Men icke! Vi fick ett samtal från bredbandsbolaget för några dagar sedan - de sade att nej, de kunde inte koppla in vårt internet, och vet ni varför?! Jo för att herr Gubbe som vi köpte kåken av har inte sagt upp sin telefon! Så blev att försöka få kontakt med sagde herre för att upplysa honom att hans telefon måste sägas upp. Sagt och gjort, så lovade han att detta skulle han minsann göra på studs nu på eftermiddagen. Detta var tre dagar sedan nu. I förrgår ringde jag upp herrn igen och då visade det sig att han glömt bort att ringa och säga upp telefonen. Såklart! :P Men nu är det gjort iallafall. Synd bara att han missade denna detaljen, för det har gjort att vi kunde haft internet för en vecka sedan redan. Nu får vi istället fortsätta vänta. Så förhoppningsvis kommer internet nästa vecka... Om inget annat oförutsett sker, för vi verkar rätt otursförföljda när det kommer till detta med internet i vårt radhus :P!
 
Man märker verkligen hur beroende man är av datorer, internet och allt därikring när man får vara utan detta såhär ofrivilligt :p Ha en fortsatt mysig dag allihop <3
 
Javisst ja, imorgon kommer MP golv och lägger en offert för vårt badrum oxå!! Glömde säga det ;) Bilder kommer, om internet vill fungera vill säga, och det vet jag inte när det sker som sagt xD





victoria

Haha åh jobbigt! sådär var det för mig när jag flyttade in i min studentlägenhet när det begav sig också. Skapligt irriterande! Tur man har internet på mobilen iallafall så man når det viktigaste ;P
Ser fram emot bilderna!

Svar: Ja eller hur :D Ja, de kommer :))) Förhoppningsvis snart xD
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)