Utan Internet I En Vecka..

..försmäktar vi i detta hus.
Ja, ungefär så ser det ut just nu i vårt radhus :p Vi är utan internet i ytterligare en vecka till, så för tillfället är min dator stationerad hos svärföräldrarna så att man iallafall kan plugga. Än har vi inte riktigt börja krypa på väggarna, men när man är van vid att ha dator och internet så tär det lite på en att bli ofrivilligt avgiftad, haha ;p
 
Flytten har gått bra iallafall, juförsej är det mycket grejer som fortfarande ska packas upp dock såklart ;p Samt massa tavlor som skall upp på väggarna osv :D Men annars så känns det himla häftigt. Tänk att vi är HUSÄGARE!! Helt sjukt. Imorgon kommer en snubbe från ett VVS företag oxå och ska kolla på vårt badrum, då det skall bli renoverat så fort som möjligt. Kommer bli spännande :D Sedan har vi även haft Anticimex på besök idag.
 
 
Förhoppningsvis hittar jag mitt stativ snart oxå i röran så jag kan ta lite bilder ;P Men tills dess får ni ha det så bra, tills nästa gång jag har möjlighet att skriva :D Kram på er!






Diana

Usch, tror inte jag skulle klara mig utan internet så länge! Men jag antar att flyttstöket håller er sysselsatta istället ;) Ser fram emot att se bilder sedan.

Svar: Det kommer ;) Bara några dagar till nu utan internet.. :p
Cissi

Avoria

Vad roligt att ni flyttat in nu!Och det känns bra förstår jag...? Gott nytt år så här i efterskott :-D

Svar: Känns super :D Lite ovan med att ha så mycket yta bara, haha :) och en trapp ^^ detsamma :D
Cissi

Jennie Johansson

Jag vet precis hur det känns att vara utan internet :P Dock var vi utan i drygt 3 månader då vi flyttade till huset, men nu är det igång och vi kan smurfa som vanligt! :D Men det är fasiken inte kul att vara utan, man inser ganska snabbt att man egentligen behöver tillgång till internet en hel del i vardagen! :D

Svar: Åh fyfasen att vara utan så länge xD Ja eller hur! Samma här, känns verkligen att något saknas när man är i huset nu :p Förhoppningsvis får vi det snart dock.. den som väntar på något gott :P!!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)