Högskolan Kristianstad & Mitt Näsby Fält

Nikon D90 + NIkkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Ni som följt mig under en tid vet att jag spenderade mycket tid ute i Näsby fält naturreservat då jag tog mina motionsrundor.
När jag då återsåg Kristianstad i samband med att jag tog min examen så valde jag såklart att ta min klassiska runda i naturreservatet medans Victor avverkade sitt pass på naturum. Och nog var det sig likt alltid. Dock är jag säker på att det inte var sista gången jag gick min runda där, men trots det så var det allt lite vemodigt ändå. Men det kanske får bli en liten semester ner nästa sommar med älsklingen, vi får se ;D
 
I helgen har vi varit nere i Nyköping för att fira Johanna & Martin som gifte sig! Det blev ett storslaget vackert bröllop ute på vischan, kommer att komma upp bilder därifrån med. :) Ska försöka beta igenom alla bilder från Kristianstad snarast oxå!
 
 





Mamsen

Fin natur och fina foton. Förstår att du gillar att vandra där.
Kram

Svar: Tack mami :) Kram <3
Cissi

Avoria

Jag känner verkligen igen din känsla, vemodet... Riktigt fint där, förstår att du njöt när du bodde där :-D

Svar: Ja man kommer ju inte åka ner till Kristianstad ofta liksom :) Men någon gång i framtiden så :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)