Johanna & Martin

Det var nog årets varmaste dag just denna dagen, faktiskt kändes det inte som att vi ens befann oss i Sverige.
Det skulle lika gärna ha kunnat varit Spanien för hettan utomhus var riktigt tryckande och solen sken för fullt. Vädret var med andra ord riktigt vackert denna dagen i Nyköping och svetten började pärla i pannan redan innan vi stigit på bussen som skulle ta oss ut till det forna sädesmagasinet ute på landet.
 
Väl på plats tyckte jag riktigt synd om alla karlar, då de alla bar kostym med tillhörande byxor och skjorta. Om vi tyckte det var varmt i våra klänningar, vad tyckte då inte dem? Nej nu ska vi inte klaga, tänkte jag, nu när värmen äntligen är här. Det fick bli ett glas vatten, och en stund senare tog vi plats på de uppställda bänkarna nere på gräset vid de vackra träden och de kringliggande ängarna.
 
Min svåger Jonathan och min käre man hade redan tagit plats längst fram vid sina gitarrer. Jag såg på Mattias att han var riktigt nervös, och med all rätt. Han och Jonathan skulle nämligen spela brudparets ingångsmelodi, Valborg, av Håkan Hellström. I flera månader hade de övat på denna låt, och jag kunde den innan och utan då jag fått höra den iallafall en gång varje dag de senaste månaderna.
 
När de tog ton kom Johanna och Martin fram från de bakomliggande buskarna vid sädesmagasinet. Vad vackra de var! En liten rysning fick jag längs ryggraden, för det var så fint. Låter bilderna nu tala för sig själva.
 
 
Tack för att jag fick vara med och fira med er på ert sagolika bröllop! :)





Diana

Åh, ser jättefint ut! Och vilken timing att få så fint väder den här sommaren till trots.

Svar: Ja, eller hur :p det var ett bra datum de valt, hehe :p Tack :)
Cissi

Mamsen

Gud, så fina foton. Du har verkligen lyckats fånga allt det vackra.
Kan tänka mig att det var tufft för herrarna i kostym. I sådana lägen har vi det bättre, som kan välja.
Underbara kort på ett vackert brudpar.

Svar: Aww tack mami! <3 Ja, eller hur.. var glad jag är tjej då kan jag lova haha :) kram <3
Cissi

Mamsen

Var inne och tittade på dina fina fotoalbum med djur och porträtt. Så snygga bilder! Men Nature går inte att öppna. Någon bruten länk?
Kram

Svar: Aww tack mami :D Kollade sidan, den funkar för mig :P Så konstigt :o
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)