Målarprojekt: Hallskåp

 
 
Ett litet projekt jag haft har varit att måla hallskåpets dörr.
Tog upp dörren till gästrummet som har kommit att bli mitt lilla målarrum. Högtalare, plugga in telefonen och sätta på Spotify och sen måla måla måla. :p 4 lager färg på varje sida blev det innan det var helt vitt, så det har tagit lite tid. Efterbilden är lite halvtaskig, men jag orkar inte fota om så den får vara de :p
 
Ännu en furudetalj är nu minnet blott :p Och fler ska det bli!! ^^ Har redan nu påbörjat ett nytt målarprojekt, som nog är det svåraste jag tagit mig an hittils. Kommer skriva mer om det senare, hehe..





Mamsen

Så fint det blir hemma hos er. Du har blivit en hejare på att måla.
KRAM

Svar: Hehe tack mami <3 Kram!! :D
Cissi

Jennie Lundmark

Åh, vad fint det blev ^^ Skönt att bli av med furut :D

Svar: Vi hade det riktigt trevligt faktiskt.. Vann till och med 2kg kexchoklad, inte fy skam ^^ Nä, alkohol behövs verkligen inte för att ha skoj. Tråkigt bara att det är så få människor som verkar vara medvetna om det.. :( Visst, nog kan det vara riktigt roligt med en fest där man dricker någon gång.. Men inte vara helt packade från tidigt onsdag morgon till sen söndag eftermiddag.. Hur kul är det ens? Hur mycket kommer man ens ihåg av festivalen? :/ Tragiskt..

Svar: Ja det är sjukt skönt :P FURUvägen you know haha :p
Cissi

victoria

Tjusigt :) kan det vara trappen du menar som nästa svåra? det låter onekligen jobbigt iallafall :D men det grejar ni!

Svar: Tack :D:D Hehe har en sak till att måla innan trappen ;p Men ja trappen kommer att bli en pain in the ass haha:p Fast det är de jag håller på med nu oxå xD
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)