Midsommar I Saltvik 2015

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G & Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Jag vet jag är segast i hela världen när det kommer till att redigera och lägga upp bilder, men min ursäkt denna gången är att jag har jobbat 7 dagar av de senaste 8 :p
Här kommer iallafall lite bilder från vårt midsommarfirande ute i Saltvik! Börjar bli en tradition detta, haha. Vädret var verkligen på vår sida denna dag, då det verkade som att enbart Norrland var skonat från spöregn.
 
Låter bilderna tala lite för sig själva tror jag, finns inte så mycket mer att säga än awesome sällskap, supergod mat och blå himmel och sol :D
 





Mamsen

Oj, vad många ni var! Men att döma av bilderna så hade ni trevligt med både god mat och dryck.
Att vädret dessutom var kanon blev ett extra plus. Fina bilder är det som du lagt upp. Kram

Svar: Tack mami :D ja haha, var första riktiga sommardagen här uppe då ju ;D
Cissi

Diana

Vilket idylliskt midsommarfirande :) Jag är också supersen med att lägga ut bilder, känner mig lättad nu när jag har sett flera lägga ut midsommarbilder idag eftersom jag inte fixat mina än hehe.

Svar: Haha :p Du är som mig då med andra ord :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)