Victoria, David & Julia

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Här kommer några bilder från i fredags då vi fick besök av Victoria, David och deras underbara dotter Julia :)
Victoria och jag gick i samma klass under högstadiet, men har inte träffats på år och dagar. Dock har vi följt varandra på våra bloggar så när de var uppe här i Norrland på semester passade vi på att bjuda över dem hit för lite fika och prat :D Passade då även på att fotografera några snabba porträttbilder på dem ute på vår gräsmatta :)
 
Var superkul att ha dem här på besök och det blir till att umgås massa mer när de flyttar hem till Norrland igen inom en (förhoppningsvis) snar framtid :D Det är ju tyvärr inte lätt att få varken jobb eller bostad idag, men jag håller tummarna för dem :) Underbart fin familj är de iallafall och det är så roligt att kunna få ge dem fina bilder också, då detta var något de saknade :)





victoria

Åh så fina bilderna blev! :) Jättekul att ses igen, det hoppas jag att vi kan göra om snart och gärna oftare ^_^ Tack, jag hoppas det jag med, vore så kul :D kramis

Svar: Håller med dig fullt ut :D Superskoj :) Och kul att ni gillade bilderna :D Kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)