Gråzon @ Mats & Karin Älandsbro

 
I fredags åkte vi ut till Älandsbro för att lyssna till min käre svågers band Gråzon samt för att avnjuta lite mat ^^
Stora delar av den enorma Åström-släkten var såklart på plats för att titta på bandet och de genomförde en väldigt lyckad spelning. Superduktiga är dem verkligen, allihop! Paparazzi no 1 var såklart jag och jag passade även på att ta en bild av hela bandet innan det var dags för hemgång.
 
Summeringen får bli; en riktigt riktigt bra och trevlig fredag med nya bekantskaper och den härliga svärfamiljen :)





Mamsen

Trevligt ni hade! Stod många öl på bordet, ingen som körde, hehe?
Kram

Svar: Hehe jo svärmor och någon till men vi tog taxi de flesta av oss :)
Cissi

Jennie Johansson

Svar: Kul att du vill hänga med! :D Jo, det är väldigt puttinuttigt men, som sagt, insidan rummer 200 kvm. Vi har 6 rum och kök i det där lilla huset :P
Det är bättre att huset ser litet ut från utsidan också blir man överraskad av all yta än att det ser stort ut och sen är det minimalt på insidan :P
Oj, det lät inte bra! Vad tråkigt att höra :( Kul med katter dock, mindre skoj med allt annat :( Kram!

Svar: Ser mycket mindre ut än så ja haha :D 6 rok är mycket :) vi har 5 rok :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)