När Korna Sprang Ut I Friheten

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
I slutet av maj åkte jag och Familjen Rönnqvist-Nyman ut till Älandsbro för att bevittna årets kosläpp på en av Norrmejeriers gårdar.
Korna var väldigt lyckliga över att få komma ut i det fria efter den långa vintern inomhus och det var väldigt många som hade samlats för att bevittna deras glädjetjut och utsprång.
 
Vår käre gudson tyckte även han att detta var väldigt roligt, liksom kossorna, som var väldigt nyfikna av sig på folkmassan som samlats vid deras hage. En väldigt lyckad dag blev det, kort och gott :)





Diana

Vad mysigt med kosläpp! Korna ser så glada ut :) Har velat åka på det i flera år men det har inte blivit av.

Svar: Ja det var himla roligt faktiskt att få se korna, de var så himla lyckliga att äntligen få komma ut :)
Cissi

Mamsen

År efter år missar jag dessa evenemang, oftast p.g.a. arbetet. Jag skulle gärna velat vara med och fått se kornas glädjesprång ut i det fria.
Härliga foton du fick!

Svar: Tack mami! Får dra med dig också nästa år :D Kram!
Cissi

Leah

Stor han har blivit och tycker han är lika båda föräldrarna faktiskt. Ni verkar har fint väder där uppe iaf. :D

Svar: Hehe ja, han växer så himla fort :p Hehe, om Madde läser detta kommer hon bli glad :p Generellt har folk tyckt han är mest lik sin far till utseendet :) Ja, det ser kanske varmt ut, men det har inte varit någon riktig värme alls tyvärr :( Hoppas den kommer snart :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)