Sundsvall -> Kristianstad

Så var det äntligen dags, efter all denna tid som jag arbetat med mitt examensarbete.
Jag sitter nu på tåget ner till Kristianstad och vi har nyligen passerat Hudiksvall. Känns lite konstigt att åka ner till Skåne igen, har ju inte varit där nere sedan jag flyttade hem till Norrland. Börjar bli väldigt nervös också inför min examensarbetesredovsning. Usch och fy vad jag hatar att stå inför folk! Men jag hoppas att det ska gå bra...
 
Ska träffa min handledare på måndag och på tisdag klockan 10:30 är det alltså dags.. Wish me luck :p
 
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)