Nystädat I Vårt Radhus <3

 
Vi gjorde ett riktigt städryck igår innan vi åkte till våra jobb, jag och mannen i mitt liv.
Så underbart det var att komma hem till ett städat radhus efter jobbet må jag säga. :) Har haft några dagar nu fulla med jobb, så nu är jag ledig till på fredag.
 
Idag fick vi upp några av badrumsmöblerna till gästtoan, men ännu saknas spegeln och en lampa där inne. Så ni får hålla ut lite till innan det kommer upp en efterbild! ;) Istället bjuder jag på en bild från vårt nystädade kök anno -75 ;) Kommer bli ännu finare i köket när väl den uttjänta diskbänksbelysningen byts ut, samt plåten under diskmaskinen kommer tillbaka där den ska vara. Vi skall installera skydd under diskmaskinen, så därför har vi inte satt tillbaka plåten än. 
 
Ska bege mig ut nu tror jag och rensa lite rabatter ^^ Kram på er!
 





Mamsen

Ni har det så fint i ert radhus. Här hemma behövs också en rejäl städning men jag försöker blunda för allt katthår för det enda jag har i huvudet nu är att få bort veden. Så hus, rabatter, ja allt läggs på framtiden. Men snart......
Kram

Svar: Snart mami, snart! <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)