Projekt: Gästtoalett - KLART!

 
Igår satte vi upp de sista möblerna på vår gästtoalett och därefter tände vi den nya lampan.
Förutom draperiet jag vill ha under handfatet så är nu toaletten färdigställd och redo att användas! Jämför man före- och efterbilden så ser man vilken enorm skillnad färgen har gjort för rummet ^^ Man blir lite mera sugen på att gå på dass nu här nere än innan om man säger så, haha :p
 
Sjukt nöjd är jag med resultatet av mitt slit :)))





Anonym

Det blev jättefint gumman! 😀😀

Svar: Tack gumms! <3
Cissi

Mamsen

S N Y G G T!
Va duktiga ni är och för liten peng också.
Kan jag låna hem er några veckor? Hihi.

Svar: Tack mami ^.^ vi är sjukt nöjda, hehe :) Ja, jag hjälper gärna till mami <3 ;D
Cissi

victoria

Jättefint! :)

Åh vore jättekul om du kunde fota oss :D du är ju så duktig! kram

Svar: Tack :D Ja det gör jag så gärna så :)) Kram!
Cissi

Angela

Ett rejält lyft må jag säga!

Det blev verkligen jättefint, gillar den lilla tapeten (eller kakel? klistermärke?) ni har klämt in som kontrast vid tvättstället.

Ha det fint :-)

Svar: Tack så mycket ^.^ det som är marrakechmönstrat är kakeldekor hehe :D Detsamma <3
Cissi

Jennie Johansson

Men jisses så bra det blev! :D Verkligen ett lyft! Vart massor bättre än innan! :D

Svar: Hehe tack :D:D Ja, det är galet vad lite färg kan göra :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)