Min Nya Kamera <3

 
Idag damp smset ner i telefonen som jag väntat på.
Min nya kamera hade kommit!! Åkte ner till Coop och hämtade ut paketet snabbt som attans och väl hemma öppnade jag förväntansfullt paketet. Som jag har längtat efter denna uppgradering! Satt en bra lång stund efter jag monterat ihop den och bara tittade på min nya investering, har inte än fattat att den äntligen är här.
 
Provkörningen får dock vänta tills imorgon, för jag har ett jobbpass till tre först att avklara. Har iallafall hunnit sitta ner ikväll och justerat inställningarna på kameran så att den är redo för action imorgon. Min trotjänare D90:n ska få ett nytt hem hos min väninna Ramona, så den kommer inte ligga och skräpa heller :) Kommer vara en superbra kamera för henne att börja fotografera med :)
 
Man vet även att ens kamera är ny när man försöker importera provbilderna till Lightroom och får meddelandet "Detta format stöds inte blabla" haha. Så nu åkte jag på att installera senaste versionen av Lightroom oxå xD Nu blir det iallafall lite målande innan sängdags, natti på er! :)))





Mamsen

Ja, nu kan jag tänka mig att du är lycklig och förväntansfull som ett barn på julafton. Ser fram emot fantastiska foton som du säkert kommer att leverera.
Ha en bra dag på jobbet och så hoppas jag att du får fint foto-väder i eftermiddag.
Kram

Svar: Hihi jaaa :D Fast mitt photoshop krånglar som fasen så är irriterad över det xD får de fasen inte att funka som det ska :((((
Cissi

Jennie Lundmark

Åh, vad kul med en ny kamera! :D Jag skulle också vilja uppgradera mig men det får vänta. Har lite annat att prioritera här framåt :D

Ska bli spännande att kolla in bilderna från denna skönhet ;)
Kram!

Svar: Ja, man måste prioritera :) Hade jag inte fått oväntat arv så hade jag inte kunnat köpt min heller. :) kram!
Cissi

Diana

Åh vad kul att den redan har anlänt! Så kul med ny utrustning :) Själv har jag äntligen gjort slag i saken och köpt ett nytt objektiv som jag har spanat på i ett år. Synd bara att det är den mörkaste tiden och det inte finns så mycket tid att testa det i dagsljus...

Svar: Haha ja jag håller med där, skulle ha köpt för någon månad sedan typ när det fortfarande var höstigt och fint ute :p menmen ^.^ Grattis till nya objektivet :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)