Produktiv & Vacker Höstdag

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Idag har det varit en superfin höstsöndag.
Ledig har jag varit också idag samt igår, så har hunnit få mycket gjort! Började med att städa undan lite efter att vi haft våra vänner Madde, Marcus, Micke & Ramona här på besök tills mitt i natten (supermysig kväll var det :D). Därefter satte jag ihop den lykta jag införskaffat i Birsta igår och höstpyntade framsidan, samt sopade bron. När jag kände mig nöjd med bron så var det Gunnsans tur att få lite kärlek så det bar iväg till OKQ8 där jag bokade både tvätthall samt dammsugning. Gick även lös på inventarierna i bilen med både trasa och tvättlappar, samt rengjorde dörrlisterna. Hon fick sig även en välförtjänt vaxning av huven, så nu är hon skinande ren igen :) Hon har sina skavanker, men för att vara 17 år gammal så är hon väldigt fräsch och fin, min lilla pärla <3
 
Bävar inför vintern, att jag måste köra henne längs den ursaltade E4:an. Har lyckats undvika att köra henne de senaste två vintrarna men nu är det oundvikligt eftersom jag behöver henne till jobbet. Kommer att bli många tvättar i vinter har jag en känsla av... Nu ska jag fortsätta min kväll i lathetens tecken, kram på er alla :)





Mamsen

Oj, vad du varit flitig idag! Lyktorna är ju så fint pyntade och tillsammans med ljungen har du en fin höstdekoration. Jag rensade bort bland mina krukor igår och har en liten ljungplantering istället.
Bilen är såååå fin. Duktigt jobbat.
Kraaaam från mamsen

Svar: Tack mami :D:D <3
Cissi

Avoria

Vad fint att du pyntat inne i lyktorna, kreativt :-)

Svar: hehe tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)