Vårat Radhus

 
God Kväll! :)
Vet ni, jag satt och backade upp mina bilder nu ikväll, och kom då på att jag har väl inte visat någon bild på vårat radhus såsom det ser ut från utsidan? Så här kommer en bild från i somras då clematisen stod i full blom.
 
Vårat radhus är ett av de få kvar på vår gata som fortfarande har originalaltanen kvar, såsom den sett ut sedan -76 då husen byggdes. Detta ska vi dock råda bot på inom de närmsta åren. Exakt hur vi vill att det ska se ut har vi inte bestämt än, är trots allt ett tag kvar till dess. Nästa år står även ommålning på schemat av huset, vilket kommer ta en hel del tid. Sedan vill vi ju även göra i ordning baksidan, som även den är original. Så vi har lite att spara ihop till om man säger så xD Men man får ta en sak i taget ^.^
 
Just nu har vi lite andra projekt här hemma som vi håller på med. Trappen är fortfarande inte klar, behövs en strykning till i taket och så är trappstegen ännu inte målade. Planerna är att vänta med dem tills Westerlunds har varit här och tapetserat. Målning pågår även för fullt i hallen uppe, där cirka hälften av all målning är gjord i detta nu på karmar och foder. Phew! Är lite svårt att få tid till att måla massa när man jobbar mycket, men jag försöker att hitta luckor till det :) Ska nog faktiskt bege mig uppåt nu på studs och måla lite till :D Kram på er!





Mamsen

Så puttenuttigt gulligt och jag avundas din energi. Det är så mycket jag borde göra men jag saknar all lust fast ikväll satt jag i trappan och fyllde i målarfog i alla springor. Alltid något.
Kram

Svar: ja, många bäckar små som man säger :D kram :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)