Nya Projekt På G

Trevlig vårdag på er!
Idag har jag varit ledig och åkt till handelsträdgården för att införskaffa mursten till ena rabatten på baksidan. Där ligger just nu en murken stock som rabattkant, och nämnda stock har legat där i sisådär 30 år säkert och ruttnat, så nu är det äntligen dags att riva upp skiten (rent ut sagt) och göra nytt. Sambon var måttligt road av att bära all sten jag hade i bakluckan till baksidan kan jag lova, haha!
 
Kommer lägga upp lite förebilder sen, är nämligen tänkt att jag ska påbörja projektet i helgen. Kommer bli så skönt att få riva bort den där murkna stocken kan jag lova! Det kommer jag att göra med glääääädje. I framtiden har vi ju planer på att bygga däck på baksidan, men detta får ses som en allmän uppfräschning tills vidare. Tanken då är ju att flytta rabatten från nuvarande position till slänten, men som sagt så är det inte aktuellt än på bra länge eftersom vi har andra planer för i sommar för fasaden som i år ska målas om och fixas till. Nu får ni ha en underbar dag ute i solen, bjuder på en lite vårig bild trots att det är förbaskat kallt ute!
 
 Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G





Diana

Låter som ett spännande projekt! Mysigt med en liten trädgård :)

Svar: Ja :D fast har inte kunnat börja med det än, såklart skulle det regna i helgen när jag var ledig...:(
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)