Snart 3 År!

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Tänka sig att snart fyller den här lilla rackarungen till gudson 3 hela år :D
Tiden går så fort! Kändes ju som att det var alldeles nyss som han var ett litet knyte som man knappt vågade hålla i famnen. Och nu har han vuxit upp till att bli en (mycket bestämd) ung liten herre. Treårstrotsen närmar sig, hehe! :p
 
Att fota honom nu är som natt och dag mot vad det var när han var liten. Nu går det ju att kommunicera med honom på ett helt annat sätt, när han var yngre fick man mer förlita sig på att själv hitta de där korta glimtarna av leenden när det kom till att fotografera. Dock så är det inte helt utan bekymmer när man fotar denne lille herre, för så fort man knäppt av en bild insisterar han på att låna kameran och fota mig tillbaka. Än så länge får det bli under skarp bevakning som han gör detta dock (jag eller Maddelutt håller i kameran, haha:P).
 
Nej, nu ska den här stolta gudmoren gå och plantera om lite blommor ^^ Kram på er sålänge :D
 
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)