30x3 - Årsfest @ Norrfällan III

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Sista delen, finally :D /fröken segast i världen!
Framåt skymningen var det några av grabbarna som fick idén att bada från bryggan nere vid stranden. Jag däremot valde att inte bada, inte för att jag inte hade några badkläder med mig, för det hade jag, men för att det var rätt så kallt och så måste ju någon hålla koll så att det inte händer något (någon som är relativt nykter, dvs jag, Maddelutt och Ramona). Så jag tog med mig kameran istället för badkläderna och hakade på grabbarna ner.
 
Snart var mer än halva gänget där nere och hade hoppat i, och när vi alla var nöjda och belåtna så blev det efterfest uppe i lokalen med dans på dansgolvet, omhändertagande av några som fått i sig lite för mycket, gitarrspel med en random trubadur som dök upp helt plötsligt från ingenstans och slutligen lite undanstädning innan vi låste lokalen för natten och begav oss upp till stugorna igen för att sova. Vissa valde att fortsätta efterfesten, men för oss var det skönt att däcka i sängarna i stugan, nöjda efter dagen och kvällen.
 
Morgonen därpå kom Maddes mamma och hämtade oss med partybussen efter att vi städat lokalen, och på överskriften på bussen kunde vi läsa "PÅVÄG HEM". Haha :) Det blev en sån himla bra fest, och vi fick stående ovationer för att vi planerat den så bra. Det var tre nöjda och trötta tjejer som satte sig tillsammans med de andra på bussen som sedan avgick hemöver mot Härnösand.





Avoria

Vilka härliga bilder! Ljuva Norfällan :-)
Ni verkar ju synnerligen ha fått till en lyckad fest må jag säga. Vad häftigt att bli överraskad så som era grabbar blev.

Svar: Aww tack :D Ja de var i chock i flera dygn efter typ hahaha :D Så lyckat :))) Värt allt slit ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)