Pionjärer På Furuvägen

 
Och så var fönstren på plats! :D
Vi är alltså de första med garagegavel som sätter in fönster på denna vägg, och herregud vilken skillnad de har gjort för när vi i framtiden ska inreda vinden. Nu när man öppnar dörren till trapphuset upp till vinden så är det inte längre ett mörkt hål man går in i, utan ett ljust trapphus där solljuset strålar in genom fönstret. Samma på vinden, från mörkt hål till massa ljus! :) Fönstren vetter ju mot syd, så ljuset kommer stråla in hela dagen och lysa upp rummet ordentligt trots att fönstren bara är 80x80. ^^
 
Så nu återstår bara en jäkla massa slipande, skrapande av färg och slutligen målning. Fyfan vilket mardrömsjobb vi har framför oss.. Men det kommer bli bra till slut, det är jag övertygad om :D





Mamsen

Like, like, like! Snart gumman är ni i mål. Visserligen en hel del jobb kvar med väggen men tänk så lite det är med tanke på allt annat ni gjort.Ni är grymma!

Svar: tack :D:D Snart snart snart :D Fast altanen kommer vi inte hinna klar men vi får färdigställa de nästa år :) kram <3
Cissi

Leah

Du / ni är så duktiga med att fixa och dona. Visst vissa saker kan/ska man ju inte göra själv, men allt annat ni gjort :D

Svar: Aww tack, glad jag blir :D jobbigt är det, men det blir ju bra till slut och det är då när man är klar som man känner att det var värt allt slit :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)