Lite Ögonblick Från Julfirandet I Dagarna 2

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Gott nytt år på er :D
Har varit några intensiva dagar för mig med jobb och julfirande, men nu är jag äntligen ledig i två dagar. Så passade på att redigera lite bilder från vårat julfirande :)
 
Julafton började med jobb och avslutades på Brunnshus med svärfamiljen. Massor av god mat, mys och så traditionen där svärfar och svärmor försvinner och så helt plötsligt kommer tomtefar och tomtemor, haha. :P Helt sjukt att de ska lyckas missa varenda julklappsöppning (haha). Efter julklappsöppningen följde frågesport och kakfrossa deluxe och vi rullade sedan hem (bokstavligt talat).
 
Juldagen firades hos älskade mamsen i Kramfors tillsammans med systeryster, Jonas, älsklingen, mami, charmtrollet Sebastian och Thomas som kom och hälsade på en sväng. Lillebror var tyvärr jättesjuk i en hemsk förkylning, så vi packade en picknikkorg med julbord och efterrätt och åkte och hälsade på honom också eftersom han inte hade möjlighet att delta. En tur upp till pappas grav blev det också där vi tände ljus på graven <3 Sedan väntade julklappsöppning nummer två och mammas supergoda efterrätt som blivit lite av en tradition nu då vi har den för tredje året i rad. Sedan blev det såklart mys och surr och klockan var väldigt mycket när vi rullade hemöver mot Härnösand igen, åter igen proppfyllda av god julmat.
 
Har fått så mycket fint denna jul, tack allihop för alla fina presenter! <3 Och för dessa två underbara dagar som spenderats med de bästa <3 Är så lyckligt lottad att jag har så underbar familj <3 :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)