Patric & Sofia Med Familj II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Sista bilderna från familjefotograferingen fick bli på dessa två underbart söta barn :)
Inte lätt som sagt att fotografera barn, men plötsligt så händer det och man får några riktigt fina bilder. Det gäller att vara redo och fånga ögonblicket bara :D
 
Tyvärr så jobbar jag väldigt mycket nu kommande veckorna fram till jul, och dessutom så jobbar jag på julafton med till 16. Första gången någonsin som jag jobbar på julafton, känns lite konstigt. Men någon gång måste ju vara den första!
 
Igår var jag ledig och då tuffade jag och Gunnsan upp till Kramfors och bästaste mamsen där vi spenderade eftermiddagen med att fortsätta tapetsera hallen. Nu återstår det inte så mycket kvar, fast vi sparade nästan det värsta till sist haha xD Konstiga vinklar och vrår, men det ska nog gå det med ;) 6 dörröppningar i den lilla hallen, så det har blivit mycket mäta, tänka och kapa innan uppsättning av varje våd på väggen :p Men roligt som fasen har det varit, mamma och jag är ett riktigt bra team tillsammans ^.^ Kvällen nu kommer iallafall spenderas i lathetens tecken efter en lång dag på jobbet. Trevlig kväll på er allihop :)
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)