Snö, Snö.. & Mer Snö

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Jag är nog en av de få som faktiskt inte tycker om snön så himla mycket.
När jag bodde i Skåne var det så fantastiskt skönt att vinterhalvåret för det mesta innebar att marken fortfarande var bar. Jag tycker nämligen inte om att behöva skotta, att skotta fram bilen varenda gång jag ska åka någonstans, att bli blöt och dra med sig blötan in i bilen och inte heller tycker jag det är vidare kul att köra hem från jobbet i snöoväder som gör att man knappt ser två meter framför bilen.
 
Men visst är den fin, snön.. och mer verkar det som att vi ska få också, som om det inte vore nog med det vi redan har :p Nåja, man skall inte klaga, det finns dem som har det värre. Men det var sannerligen en skräckfärd hem från jobbet igår, ligga på E4:an i 60-70 hela vägen hem är det inte ofta man gör!
 
Nu hoppas jag ni får en fin kväll, och att snön ger med sig under natten så att det går att köra smärtfritt till jobbet imorgon :)





Matte din sambo!

"Jag tycker nämligen inte om att behöva skotta, att skotta fram bilen varenda gång jag ska åka någonstans"
Du behöver ju inte göra något av det där :D

Svar: men LOL jag mena rent generellt så tycker jag inte om de din dumsnut :P
Cissi

Mamsen

Håller med dig för jag är inte så tokförtjust i snö jag heller men visst är det fint, fast skottning är av ondo. Jag är glad att du tar det försiktigt ute på vägen för med all denna kalla snö så blir det enormt mycket snörök och noll sikt. Så mamma uppskattar att du är rädd om dig, något jag också är. Kram

Svar: Hihi :) kram <3 :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)