Lilla Gumman Bland Blommorna

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Lilla Gumman är som alltid en fröjd att fota.
Samma var det när de här bilderna togs och den lilla kattmodellen ställde glatt upp på bild där hon låg så sött på fönsterbrädan hemma hos mamma. Det som gör henne så perfekt att fota är att man kan prata med henne samtidigt, och då tittar hon rakt på en. Man kan även knäppa lite med fingrarna eller fladdra med något och då tittar hon dit och håller den posen tillräckligt länge för att man ska kunna ta iallafall en eller två bilder.
 
Detta får bli ett superkort inlägg tyvärr, för jag börjar jobbet kl 13 och jobbar till 22:25 ikväll. Är mitt inne i min 46h jobbvecka så det är därför jag inte haft så mycket tid till att sitta här och uppdatera. Ikväll när jag kommer hem blir det raka spåret i sängen nästan, för imorgon är det jobb 11-18 som väntar. Men sedan är jag ledig i en dag innan jag går på de två 10h passen i helgen :p Ha det så fint allesammans, ut och njut i solen :D





Mamsen

Tänka att hon alltid poserar så fint när du kommer. Jättefina bilder på den vackra Lilla Gumman.
Det var så kul att få träffa dig på Coop idag. Först trodde jag att du inte jobbade eftersom du inte syntes till, men så kom du dragandes med vagnen som var fylld med snabbscanningsdosor och jag fick överraska dig. Det syntes att det var stressigt och vi hann inte prata så mycket. Denna helg kör vi på med jobb bägge två. Många timmars ob ska vi dra in, hehe....
Kram och ha det bra!

Svar: Hehe det var jättekul att du kom ner, blev så glatt överraskad att du anar inte :D kram mamsen <3 :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)