Aveline II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Äntligen kom jag mig för att redigera lite bilder igen :D
Det har tagit lite tid tyvärr, men så har jag jobbat rätt mycket också så ^^ Men igår var jag ledig så då satte jag mig vid redigeringsbordet igen och kan nu bjuda på några fina bilder på Aveline som jag fotade i höstas. :)
 
Hade väldigt skoj när jag fotade Aveline, var ju som sagt ett litet annorlunda tema för mig som mestadels bara fotar vanliga porträtt. Och Aveline fick sig en gratis workout dessutom under tiden, haha :D
 
Nu väntar slappläge här hemma innan det är dags för morgondagens jobbpass, 08-17 på en söndag. Bra betalt är det iallafall men segt att kliva upp så tidigt :p Ha en fin kväll alla :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)