Fars Dag <3

 
Varje år sedan 2012 är den här dagen en smärtsam påminnelse om att en av de viktigaste personerna i mitt liv inte längre finns med oss.
Man blir konstant påmind av både medier och diverse reklam om att köpa farsdagspresent och "fira far på hans dag". Pappa blir dock såklart firad av oss ändå, i tanken och genom alla fina minnen vi har av honom. <3
 
Mamma tog en promenad bort till graven idag och tände ljus, såsom vi även gjorde på allhelgona på bilden ovan <3 Vi har även firat svärfar idag på brunnshus tillsammans med alla syskon och respektive samt blivit bjudna på middag där. En kall promenad innan solen gick ner hann vi dessutom med, jag och älsklingen min. Men nu intar vi soffläge för resten av kvällen och imorgon blir det storstädning av huset innan älsklingen måste på jobbet. Ha en fin söndagskväll alla <3





Mamsen

Kram från mamma <3

Svar: Kram mami <3 <3 <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)