Världens Sötaste Systerson <3

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Hej på er :D
Sämst på att uppdatera på senast, jag vet. Men det har liksom inte hänt så mycket så jag har då heller inte varit särskilt flitig med kameran ^^
 
Påsken spenderades iallafall uppe i Kramfors. Min lillasyster och hennes sambo Jonas kom ner och tillsammans med mamsen och älsklingen fixades det finfin påskmiddag. Stjärnan för dagen var ju dock såklart lille Sebastian, och det blev en liten snabb tur ut i det fina eftermiddagsljuset för en liten fotografering :D Har fler bilder på g oxå, men det får räcka med dessa två till att börja med ;) Visst är han helt underbar? Aldrig haft en sån liten fotomodell som varit så enkel att fotografera. ^.^ Mostershjärtat smälter <3
 
Annars här hemma så händer det lite saker. Vi hade hit snickare från Strindins bygg som färdigställde sovrummet äntligen efter 1.5 år utan taklister, så nu är det rummet äntligen helt klart. Måste ta en bild nästa gång då det är städat och fint där uppe. Vardagsrummet är platsen jag sitter på nu, för nu har vi dragit igång så smått med datarummet så datorerna har blivit förpassade hit. Så det är något rörigt här nu, men som jag har längtat efter att få göra om datarummet. Tapeter ska till att rivas ner, och sedan ska vi måla/tapetsera. Har en någorlunda bild i huvudet hur jag vill att det ska se ut men ska söka lite mer inspiration på nätet också. Taklisterna åkte iallafall ner idag, så nu ska de målas av mig ;)
 
Har även åkt på en fet förkylning, men har iallafall klarat av att jobba ändå. Just hemkommen från ett jobbpass faktiskt ^^ Så nu väntar en lugn kväll med lite bess och spel. Ha en fin kväll allihop <3





Mamsen

Lillplutten är ju bara för söt!
Jag får ångest varje gång nästan som jag läser dina inlägg för ni är så himla duktiga på att renovera och pyssla om hemmet. Den energin tappade jag någonstans mellan huset i Mjällom och detta hus.
Har också jobbat kväll och nu blir det sängen för jag börjar 7 imorgon bitti.
Kram och krya på dig <3

Svar: Haha tack mamsen :D Ja han är verkligen så himla söt <3 KRAM!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)