Anna I Svartvitt

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Anna Höglin.
 
Nu med ny skärm så är det ju lite extra roligt att sätta sig vid redigeringsbordet, så jag fick lust till att redigera ytterligare en bild från min och Annas session i höstas :D
Svartvitt fick det bli denna gång, och jag kan inte sluta le för mig själv när jag tittar på bilder med båda mina skärmar på. Hur har jag överlevt så länge med en så kass skärm?! Oförståeligt. Men så var man ju van också, man visste liksom inte hur bra det faktiskt kan vara. Och det är en sån lättnad nu att redigera, och veta att äntligen så ser bilderna faktiskt ut som de SKA göra, utan diverse färgstick eller konstiga hudtoner när andra ser bilderna på sina skärmar. För det som såg bra ut på min gamla skärm, var ju inte så bra som jag hade trott tyvärr, då den inte kunde visa alla färger ordentligt.
 
Idag vankas det jobb för mig, jobbar kväll och imorgon blir det en delad dag då jag tog på mig lite timmar på förmiddagen/eftermiddagen innan mitt kvällspass. Blir en hyfsad lön ändå för att vara fattigmånaden januari, tack vare alla kvällspass :D Ha en fin dag allihop <3





Mamsen

Wow, så fint!

Svar: Tack mamsen <3 :D Älskar min nya skärm :D
Cissi

Anna

Nämen! Den här hade jag inte sett :D Vad fin den blev :D

Svar: Tack :D Vad kul att du gillade den :) skickade till dig igår :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)