Världens Sötaste Systerson II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Oj vad veckorna går fort!
Helt plötsligt så var maj här men inte fasen har det funnits någon vårvärme inte förutom den enda dagen då det var högsommarvärme (och då jag såklart jobbade ett 9-timmarspass). Därefter har det haglat, snöat, regnat, blåst och varit allmänt skumt väder. Men nu verkar det som att värmen snart ska vara påväg igen, idag har det tydligen varit en någorlunda varm dag och såklart så hade jag även denna dag ett 9-timmarspass så nu är man lagom mör i kroppen.
 
Men trots tröttheten satte jag mig ner och redigerade lite nu när jag kom hem, och kan äntligen visa sista bilderna på min söta systerson som jag fotade i påsk. Nu kanske det inte blev någon toppredigering på dessa då mina ögon går i kors av trötthet men isåfall fixar jag det vid senare tillfälle, haha ;)
 
Nu kommer resten av kvällen att spenderas i lathetens tecken, det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av :D Hoppas ni får en fin kväll alla, antar att en hel del kommer sitta bänkade framför Eurovision ikväll ;) Kram på er!





Mamsen

Men Gud så fina bilder på den allra sötaste lilla pojken som finns!
Långa dagar men då blir det ju också lite pengar istället för en massa kortpass. Något Mello tänker då inte jag se utan precis som dig blir det nog lite slappa vid datorn en stund.
Kraaaam <3

Svar: Aww tack mamsen <3 <3 <3 jo de blir ju det :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)