Cat Compilation






Mammas tre katter.

Här kommer en liten blandning av bilder jag knäppt på mammas tre katter!
Först ut är Pappa Katt, sedan Missan och sista bilden är Lilla Gumman som gärna sover i diskhon.. haha! Lyckades knäppa Missan precis som hon gäspade oxå.. :P

Pappa Katt är nyinflyttad sedan några dagar sedan. Mamma har tagit hand om honom i ca ett år dock och matat han ute, men nu har han fått komma in :D gosigare katt får man leta efter. Okastrerad, men han är antagligen 10 år+ för han är så lugn och mysig så han lär få leva klart sitt liv utan att få bollarna avknipsade :p

Nu bär det strax av till Kurt och Birgitta!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)