New Course And Fresh Start!

Imorgon börjar min nya kurs, Klimat- och naturhistoria.
Ser faktiskt fram emot denna kurs som innehåller bland annat en femdagars lång exkursion och studiebesök på SMHI i Malmö! Sovmorgon får man med imorgon, börjar inte förrän 10:00.

Bloggen har haft lite vila den senaste tiden, och detta har berott mestadels på skolan som har tagit upp mycket av min tid tyvärr. Fotande har det inte blivit mkt av heller, men det blir ändring på det nu! För från och med imorgon har jag det lite lugnare tack och lov, känns sjukt skönt. Förutsatt att man klarar tentan nu då ;) Bjuder på en badass bild från förra året då jag fotades hos Thin! Den kommer ni väl ihåg? ^^

Lite rundare om kinderna var man då allt ;) hehe.






Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)