Kristianstad Vattenrike Biosphere Reserve (Part 1)













Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Bilder från gårdagens exkursion till Kristianstad Vattenrike!
Blev mycket fotande, haha. Hade med mig det fast objektivet vilket i efterhand kanske inte var så smart då man inte har någon zoom och vidvinkel ;) Var ute från 9-15:30 ca iallafall och lyckades knäppa iväg sisådär en 90 bilder, haha. Dagen började i Naturum där vi fick en föreläsning fram till klockan tio och sedan drog vi ut i fält och tittade på lite olika våtmarker och lokaler. Jerker och Kim hade med sig tubkikare och vanliga kikare med och fågelskådade lite ;) Alltid skoj.

Resten kommer imorgon!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)