Me Me Me!

Tänkte vara så tråkig och posta två bilder jag tog tidigare idag.
På mig själv :P Var väldigt länge sedan jag lade upp någon bild på mig kom jag på. Men såhär ser jag iallafall ut nu :D Rött hår (och slitet) och i behov av att komma igång med träningen igen, haha :p

Ska bli najs att ta en sväng till gymmet snart faktiskt. Typ imorgon. Eller på söndag :D Har en tendens att skjuta det framför mig av någon anledning ;)

Håll till godo! Lär inte orka fota mig själv så himla ofta, haha :p






Jocke

Gör det i morgon ^^ sluta nu skjuta de framför dig ^^

Cissi

Jaja ;)

Victor

Jag har saknat "egobildera" på dig =)

Mamsen

Söta dotter!

Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag. Det är ett gammalt ordspråk med mycket sanning i...



När du väl kommit till gymmet så kommer det att kännas bra.

Ha en härlig helg. KRam



Jocke

Lyssna på Mamsen din, hon låter som en vis kvinna ;) hehe

Cissi

Victor: Mm, jag tänkte på dig när jag fotade! haha



Mammi: tack! blev en 2 timmars promenad med Sebastian :3



Jocke: Ja hon är riktigt vis ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)