New Stuffies ^.^





Necessär och scarf!

Idag gick jag ner till stan och hängde med Victor lite!
Han bjöd på lunch på Rosegarden, och jag fick presenten han köpt till mig i Italien :D Det var scarfen i siden ovanför, så söt! Den hänger på min väska just nu, sjukt snyggt! :D Köpte även en Hello Kitty necessär då min sminkväska är helt paj i dragkedjan och inte går att stänga, (lite töntigt med Hello Kitty kanske men det är ändå so me som Victor sa xD) nagellacksborttagning samt nagelolja. =) En rosa låda till bokhyllan slank oxå ner i påsarna. Mycket rosa känns de som det blev... :p

Har haft en sjukt mysig dag iallafall, och Victor fyller ju 25 idag med så nu är han gammal ;) haha! Det blir födelsedagsfest hos honom nästa vecka, ska köpa present då med :D Lär bli skoj!

Sjukt skönt att ha helg nu iallafall, kan man bara ta det lugnt och njuta lite. :3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)