Party Like It's 1920

Ikväll har Victor sin födelsedagsfest!
Temat är 1920-talet så vi ska alla klä ut oss :P Rizvana ska hjälpa mig att sätta upp håret i en knut med senare idag, då jag inte direkt vill klippa det kort för en fest <.< haha :D

Gårdagens exkursion var rolig för övrigt, dock var vädret skit.. Helt grå himmel och regn hela dagen =( Så blev inga bra bilder tyvärr. Drog sedan in till stan direkt efter exkursionen för att köpa något billigt till festen ikväll och fixa Victors födelsedagspresent (som för övrigt kommer bli SJUKT bra) men på grund av fail i butiken kunde jag inte få det jag ville ha igår (tänker inte skriva vad eftersom Victor läser bloggen ;P) vilket var sjukt drygt. Så han kommer inte få den ikväll utan vid ett annat tillfälle när den är färdig.

Kändes ju sådär lagom kul oxå att springa runt på H&M sedan och leta accessoarer i skogsmullekläder bland alla skinnjackor och välklädda människor med, haha. Snacka om att man kände sig som utomjording med regnjacka, fjällrävenbyxor, kängor och ryggsäck xD Folk tittade lite snett om man säger så, haha... Men sånt pallar man inte bry sig om, kom ju direkt från skogen :P Var några fjortisar som viskade om att jag "såg förjävlig ut" i mina kläder med, haha :P

Ska se lite serier nu iallafall, sen duscha och börja fixa och dona inför ikväll :D





Victor

Äsch! Du rockar dina friluftskläder och ser sexig ut i dom ;-)

Cissi

Haha, tack Victor :p

Mamsen

Håller med Viktor, friluftskläder är coola. Vem vet, du kanske var en tuff brud med jägarexamen som kollade in billiga modet på HM.......?



Hoppas du får en trevlig kväll! K R A M

Cissi

Haha ja precis :P Trist man inte ska få klä sig hur man vill bara utan att bli utstirrad.. :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)