Week Of Excursions

Hela denna veckan ska vi ha exkursioner med skolan.
Vädret hittils har inte varit det bästa och sovit dåligt har jag gjort med så det har varit rätt drygt :p Både igår och idag har det typ regnat/duggat och imorgon ska det bli ännu sämre. Men det ska jag nog klara av! Bara jag får sova lite bättre inatt, hehe.

Har inte tagit med kameran på grund av detta, vilket är rätt självklart. I regn är det inte bra att ha den. Hittade lite grodor och paddor idag oxå, och såklart så ville jag hålla dem lite haha ^^ Tycker dem e söta faktiskt.. :p Kunde ju inte ta någon bild dock men klappa lite fick jag göra xD

Imorgon bär det iallafall av tillbaka till Vramsån igen, så jag ska passa på att njuta av min lediga kväll. =)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)