Beautiful Winter

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Idag har det varit julbak med korridoren :D
Ska kolla igenom bilderna sedan och se om det är något att ha, hehe. Tills vidare bjuder jag på denna fina bilden över hus 7 på Fältvägen där jag bor :) Har varit jättefint väder ute idag, så passade på att slinka ut från baket en snabbis för att fånga det på bild.
 
Här bor alltså jag :D Som ni ser har vi en del snö, haha.. :) Roligaste är att jag knappt ens redigerat denna bilden, den blev så fin som den var ^.^





Mamsen

Ett riktigt vackert vinterlandskap du bor i just nu. Det ser mysigt ut med all den vita snön och nu har ni kanske fått ännu mer......Du är nog ägare till en VIT bil numera.
Jag har också bakat! Idag blev det en form mocckarutor och en långpanna med strösselsnibbar. Frysen är snart full med bakverk så nu måste jag börja fundera på julmaten kanske......
Ha dé gott - Kram ♥

Cissi

Yay mami :D kakor! Ja, jag har en vit bil nu :p Du måste baka lussebullar oxå hihi :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)