Happy New Year From Norrland!

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Gott nytt år på er!
Har inte varit hemma så mycket de senaste dagarna (har varit i Härnösand hos Madde, Marcus och de andra) så har inte haft tillgång till dator ^^
 
Idag är det nyårsafton! Känns verkligen inte som det, tiden har gått så fort. Det är nu bara tre dagar kvar tills jag sätter mig på flyget söderut. Känns väldigt tråkigt denna gången faktiskt, jag hade verkligen velat stanna av så många skäl. Menmen, blir nog en tur upp snart igen :D
 
Kvällen och nyåret kommer spenderas hemma hos Madde och Marcus i Härnösand iallafall, med middag och massa mys! Var hela 6 år sedan jag spenderade nyår i Norrland, helt sjukt. Så ser verkligen fram emot detta =)
 
Bjuder på en morgonbild från trädgården, verkar som dagen börjar bra iaf ;D Lär nog sluta lika bra oxå ^^ Man ser verkligen hur mycket snö som har smält om man jämför med den andra bilden i inlägget under som är tagen från exakt samma plats ^^ Solstrålarna färgade snön så fint denna morgonen med :D Jättevacker morgon!





Mamsen

Tänk vad tiden gick fort.....tyckte du kom hem nyss och nu har du åkt! Saknar dig men jag vet ju att du säkert får en trevlig kväll hos Madde.
Massor med kramar från mamma ♥

Cissi

Saknar dig med mami <3!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)